Marco Polo

 

     Obchodní značka německých tištěných i onlinových turistických průvodců, map, atlasů apod.

 

     Značka Marco Polo má svůj název podle italského (benátského) kupce a cestovatele Marca Pola (kolem 1300), který se svým otcem a jeho bratrem doputoval do Číny, již pak ve službách tamějšího vládce Kublaj-chána z velké části procestoval; publikace Marco Polo jsou vydávány nakladatelstvím MairDumont GmbH & Co. KG, které vzniklo v r. 1948, sídlí v městě Ostfildern u Stuttgartu v jihozápadním Německu, věnuje se výhradně turistické, cestovní, kartografické apod. tematice a v tomto oboru je největším nakladatelstvím v Německu; značka Marco Polo tvoří v portfoliu MairDumont jednu z mnoha položek, její publikace vycházejí také v neněmeckých jazykových mutacích, Marco Polo provozuje služby i na internetu.

 

 

   

 

 

https://www.booklooker.de/B%C3%BCcher/Marco-Polo-Reisef%C3%BChrer+Prag/id/A02rLlJc01ZZZ